Znajomość angielskiego to same korzyści!

/
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Nie od dziś wiadomo, że angielski stanowi międzynarodowy język komunikacji, który znacznie ułatwia porozumiewanie się w różnych sferach życia. Jest on nieoceniony podczas podróżowania, poznawania ludzi innych kultur i narodowości oraz poszukiwania zatrudnienia. Analizując współczesny rynek pracy, śmiało możemy stwierdzić, że znajomość języka angielskiego nie jest jedynie atutem, lecz jednym z podstawowych wymagań wielu pracodawców.

Kompetencje językowe w zakresie angielskiego są doceniane szczególnie przez międzynarodowe korporacje, które obsługują zagraniczne rynki. W miarę rozwijania się globalnej gospodarki, coraz więcej firm nawiązuje relacje biznesowe na międzynarodowym poziomie. Znajomość języka angielskiego ułatwia komunikację z partnerami, klientami i kontrahentami z różnych krajów. Dzięki temu możliwe jest m.in. przeprowadzanie skutecznych negocjacji.

Posiadając zespół legitymujący się dobrą znajomością języka angielskiego firma może lepiej reagować na zmieniające się potrzeby biznesowe. Warto więc rozważyć wprowadzenie szkoleń, które nie tylko wpłyną pozytywnie na efektywność funkcjonowania przedsiębiorstwa, ale przyczynią się również do rozwoju pracowników.

Czy szkoła językowa to dobry pomysł?

Jak najbardziej! Współczesne szkoły językowe potrafią dopasować się do specyficznych potrzeb przedsiębiorstw, realizując zarówno szkolenia stacjonarne, jak i zdalne. Pierwsza opcja sprawdza się znakomicie w przypadku kursantów ceniących bezpośredni kontakt z lektorem oraz preferujących naukę w sprawdzonej formie. Warto jednak zaznaczyć, że wariant zdalny jest niezwykle wygodny i nie odbiega poziomem nauczania od zajęć realizowanych stacjonarnie.

Z uwagi na dużą elastyczność oraz wysoką skuteczność szkoleń, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się wdrożyć angielski dla firm. Warszawa to tylko jedno z wielu miast, w którym działają firmy zgłaszające potrzebę odświeżenia kompetencji językowych pracowników. Organizacja zajęć z angielskiego stanowi istotny czynnik motywacyjno-rozwojowy pozwalający na zbudowanie zespołu gotowego do pracy na zagranicznych rynkach.

Elastyczny kurs języka angielskiego dla firm

Niezależnie od wybranej formy zajęć, mogą one odbywać się o dowolnej porze i w dowolnym miejscu. Możliwa jest także realizacja kursu w siedzibie pracodawcy. W Szkole Językowej Advantis duży nacisk kładzie się na dopasowanie poziomu nauczania do poziomu wiedzy pracowników. Sprawdzonym rozwiązaniem jest podział na grupy, natomiast dla osób, które  odbiegają poziomem od tego, które mają grupy zalecane są zajęcia indywidualne. Program zajęć jest tworzony z myślą o jak największym angażowaniu kursantów, dlatego bazuje nie tylko na podręcznikach, ale także ciekawych źródłach i multimediach.

Ważny element kursu stanowią zagraniczni lektorzy, dzięki którym prowadzenie realnych konwersacji w języku angielskim staje się znacznie prostsze. Native speakerzy umożliwiają przełamanie barier językowych i angażują uczestników kursu do wyrażania swoich myśli w języku obcym. Sprawdź, jak inne przedsiębiorstwa wykorzystały angielski dla firm realizowany przez Advantis i przekonaj się, że jest to godna rozważenia inwestycja.

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

20 − siedem =

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Stretching – jak wpływa na organizm?
/
Stretching – jak wpływa na organizm?
Szukasz sposobu na poprawę swojego zdrowia i samopoczucia? Jeśli tak, przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, czym jest stretching, jak go wykonywać i jak wpływa na organizm.
Różnorodność i funkcjonalność nowoczesnych rozwiązań optycznych: od jednoogniskowych do progresywnych
/
Różnorodność i funkcjonalność nowoczesnych rozwiązań optycznych: od jednoogniskowych do progresywnych
Zbadaj zrozumienie i zastosowanie nowoczesnych rozwiązań optycznych, począwszy od soczewek jednoogniskowych, poprzez wieloogniskowe, aż po progresywne, dzięki temu artykułowi.
Grafika reklamowa jako jedna z form promowania firmy
/
Grafika reklamowa jako jedna z form promowania firmy
Szukasz sposobu na wypromowanie swojej firmy? Zainwestuj w grafikę reklamową, dzięki której Twoja firma zaistnieje w świadomości klientów!